D4 Simpelveld -> Klooster Wittem - Reisverslag uit Wittem, Nederland van hans hike - WaarBenJij.nu D4 Simpelveld -> Klooster Wittem - Reisverslag uit Wittem, Nederland van hans hike - WaarBenJij.nu

D4 Simpelveld -> Klooster Wittem

Door: hans2hike

Blijf op de hoogte en volg hans

01 April 2012 | Nederland, Wittem

Zondag 1 april was een slotdag van onze pelgrimstocht die ik niet snel zal vergeten. Eerst werd ik in het zonnetje en slingers gezet door Sietske, Henk en anderen, terwijl ik daar helemaal niet op uit was en deze dag liever stilletjes voorbij liet gaan. Hartverwarmend! Daarna de mis en op pad naar Klooster Wittem. Vol vertrouwen achter de anderen aan lopend totdat ik de pelgrims voor mij stil zag staan, met route boekjes in de hand overleggend waar zij van het 'rechte' pad af waren geraakt. Dan doet mijn Garmin wonderen en wijst je de kortste en juiste koers. : )
Dus konden we toch nog gaan genieten van de laatste lunch, daarna snel op de foto (knap als je mij daarop nog terug vindt) en haasten naar het interview met ons in Kloostergasten. Waar Hella nu eens zelf geinterviewd werd. Een mooi gesprek in een besloten waardige sfeer.

Gehuldigd met een mooi ‘Gojam’ Ethiopisch kruis dat al in 1308 is ontworpen, en door de Mothers of Charity met de hand voor ons gemaakt. Heel speciaal, dat wil ik graag dragen nu en later naar Santiago.
Na ontroerend afscheid van nieuwe en oude pelgrimsvrienden, ging ik weer alleen op pad. Mijn hoofd en hart stroomt over, van eigen indrukken en veel diepe gesprekken. Ik hoop deze pelgrims weer terug te zien.

ALL PHOTO's of the day:

hans

Stap voor stap ... tocht voor tocht ... op weg naar Santiago, Assisi ... My camino to Santiago de Compostella & Assisi. Bereikbaar via mijn bekende email of als je mij nog niet kent via hans2hike@gmail.com

Actief sinds 15 Juni 2011
Totaal aantal bezoekers 219432