Bijna op pad vanuit Sint Jacobiparochie - Reisverslag uit Sint Jacobiparochie, Nederland van hans hike - WaarBenJij.nu Bijna op pad vanuit Sint Jacobiparochie - Reisverslag uit Sint Jacobiparochie, Nederland van hans hike - WaarBenJij.nu

Bijna op pad vanuit Sint Jacobiparochie

Door: hans2hike

Blijf op de hoogte en volg hans

29 Augustus 2012 | Nederland, Sint Jacobiparochie

.
Druk bezig met voorbereidingen thuis. Laatste spullen gekocht. Uittesten of ik niet bezwijk onder het gewicht. Wat laat ik toch maar thuis :)

Uitproberen hoe het volgend jaar verder zal gaan richting Santiago.
Maar nu wel serieus op pad als pelgrim met Jacobsschelp en stempelkaart.
Startend vanuit Sint Jacobiparochie, boven Leeuwarden in Friesland.

Eerst het Jabikspaad volgend langs Jorwert tot aan Hasselt. En daarna verder richting Nijmegen, Maastricht. Met de hoop veel goede vrienden van vorige pelgrimstochten te ontmoeten onderweg.

Op te gaan in het 'alleen op weg gaan' en toch weer niet echt alleen. Tot rust komend in de stilte, God zoekend, je laten verbazen door toevallige ontmoetingen onderweg. Ik heb er echt zin in.

Ook een diep moment, terugdenkend aan Maria die 2 jaar geleden overleed en aan een eeuwige toekomst begon. Maria die wij natuurlijk nog erg missen. Diep dankbaar voor zoveel goeds wat zij achterliet in ons leven.
Zoekend ook naar mijn weg verder, meer te kunnen betekenen voor anderen.

In Paradisum : http://www.youtube.com/watch?v=6-i1ESIRKdA

....


  • 29 Augustus 2012 - 17:04

    Hans 2 Hike:

    Dank Renata, jij krijgt er weer zin in natuurlijk :)
    Als ik naar anderen luister dan kan het verslavend zijn dat pelgrimeren. :)
    Dank ook voor jouw fotoboek link.
    Groetjes
    Hans

  • 29 Augustus 2012 - 22:11

    Michiel:

    Mooi geschreven!

  • 04 September 2012 - 12:27

    Wies:

    Een hele goede, gezegende tijd toe gewenst, Hans!
    Dat Gods wezen tot in het diepste van je ziel voelbaar zal mogen zijn!

  • 04 September 2012 - 12:40

    Hans 2 Hike:

    Dank voor je bijzondere reactie Wies !

  • 04 September 2012 - 13:22

    Irene :

    Hans.. we denken veel aan je en bidden voor je..
    Psalm 34:9 zegt: Proef, en geniet de goedheid van de Heer!

    Je bent een heel bijzondere en kostbaar vriend van ons..
    nu op pad als pelgrim met Jacobsschelp en stempelkaart.
    Het is weer voor jou een kostbaar levens ervaring, een rijkdom, Hans.

    Shalom van Peter en Irene

  • 05 September 2012 - 20:04

    Christa Fruijtier:

    Hallo Hans ,ik ben een vriendin van Annie en omdat mijn zus en zwager op het ogenblik ook een stuk van de tocht doen heeft ze me van jou reis op de hoogte gebracht .Ik wens je Gods onmisbare bescherming en zegen toe en veel loop plezier .Mocht je het leuk vinden mijn zus en broer te volgen dat kan op lausenesther.reislogger.nl .Vriendelijke groet van Christa

  • 05 September 2012 - 21:39

    Wanda Poot:

    Beste Hans,

    God's zegen op je pad. En veel mooie ervaringen erbij......
    Groet,
    Teun en Wanda.

  • 06 September 2012 - 09:45

    Bridget Van Geijlswijk:

    Hans,
    We hebben in het voorjaar samen de pelgrimstocht van Cordaid gelopen. Je was toen al druk doende met deze voorbereidingen. Zo af en toe heb ik op deze site gekeken en nu lees ik dat je binnenkort aan de Camino begint. Ik wens je heel veel sterkte en wijsheid toe.
    Geniet er ook van het is volgens mij een geweldige ervaring die ik zelf ook ooit wil beleven.
    Ik blijf je volgen.
    Misschien tot ziens.
    Bridget

  • 07 September 2012 - 10:56

    Annie:

    HANS dat je mag ervaren dat de HEER op je pad bij je is en kracht geeft ! groetjes Annie Urk

  • 10 September 2012 - 09:47

    Hans 2 Hike:

    Dank hartverwarmend om al jullie warme reacties te lezen. Nu net aangekomen in Friesland. Klaar voor een eerste start van 3 weken. Vanaf maart 2013 verder op weg naar Santiago.
    Groetjes.
    Hans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

hans

Stap voor stap ... tocht voor tocht ... op weg naar Santiago, Assisi ... My camino to Santiago de Compostella & Assisi. Bereikbaar via mijn bekende email of als je mij nog niet kent via hans2hike@gmail.com

Actief sinds 15 Juni 2011
Verslag gelezen: 1391
Totaal aantal bezoekers 219416

Voorgaande reizen:

01 Mei 2015 - 01 Januari 2019

Chemin d’Assise started from Taizé

18 Maart 2013 - 11 September 2013

On my way to / Op pad naar Santiago in 2013

10 September 2012 - 28 September 2012

Mijn eerste stappen naar Santiago in 2012

07 Juli 2012 - 08 Juli 2012

50ste Kennedymars 80 km

24 Maart 2012 - 03 April 2012

Mijn Pelgrimstocht 2012

Landen bezocht: