Herinneringen / Memories - Reisverslag uit Nederland, Nederland van hans hike - WaarBenJij.nu Herinneringen / Memories - Reisverslag uit Nederland, Nederland van hans hike - WaarBenJij.nu

Herinneringen / Memories

22 Maart 2012 | Nederland, Nederland

Zaterdag ga ik op pad naar het zuiden.

Vrijdag wil ik naar de herdenking van een veel te jong overleden dierbare vriendin van Maria en mij. Triest is al het verdriet bij wie zij achterlaat.
Ik zal op pad gaan met veel herinneringen, speciaal die aan Maria, en wil ook stil staan bij het lijden van Jezus in deze vastentijd. En de hoop die Hij ons geeft, door Zijn overwinning op de dood. Hier wil ik over nadenken onderweg, en wat ik kan doen met mijn leven.

+++

Saturday I'm off to the south.

Friday is the funeral of young friend of Maria and me. Very sad is all the grief with whom she leaves behind. I will go on the road with lots of memories and want to remind the suffering of Jesus. And the hope He gives us through His victory over death.