Ubachsberg-> Simpelveld (Huize Damiaan) - Reisverslag uit Simpelveld, Nederland van hans hike - WaarBenJij.nu Ubachsberg-> Simpelveld (Huize Damiaan) - Reisverslag uit Simpelveld, Nederland van hans hike - WaarBenJij.nu

Ubachsberg-> Simpelveld (Huize Damiaan)

Door: hans2hike

Blijf op de hoogte en volg hans

28 Maart 2012 | Nederland, Simpelveld

Woensdag 28 maart: 110 km afgelegd, geeft mij toch een speciaal gevoel, alsmaar door te willen gaan. Vandaag een rustige dag. Naar Simpelveld, de start voor de pelgrimstocht, ligt vlakbij. Dus heerlijk geslapen in Ubachsberg bij de familie Deber. Blijft iedere keer een leuke verrassing waar je weer terecht komt. Met koffie ontvangen op de binnenplaats, waar ik lekker ben blijven zitten die avond. Goed geslapen en gezellig ontbijt met Henk, die fietsend op pad is . Even wachten tot mijn was droog is, maar gelukkig heb ik nu geen haast. Kan ik goed uitrusten voor onze Vastenaktie berg etappe's :).
Dat wordt mijn volgende kilo test over de grens. Hoe langer onderweg, hoe vrijer ik mij voel. Spanning over mijn tocht of waar ik zal slapen heb ik niet meer. Wel opletten dat ik niets vergeet. :)
Genieten van het onderweg zijn, de eenvoud, stilte, natuur en diepte van de psalmen. Dit vrije en ook bezinnende gevoel krijgt mij steeds meer te pakken.

Huize Damiaan bereikt. Vanavond lekker Ethiopisch eten met Guus en andere pelgrims. Beetje culinair inleven in het project waar wij voor lopen. Mooi om elkaar weer terug te zien na een jaar. En morgen samen op pad naar Belgie.

ALL PHOTO's of the day:
https://plus.google.com/photos/111187410918392986416/albums/5730126790064925713

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

hans

Stap voor stap ... tocht voor tocht ... op weg naar Santiago, Assisi ... My camino to Santiago de Compostella & Assisi. Bereikbaar via mijn bekende email of als je mij nog niet kent via hans2hike@gmail.com

Actief sinds 15 Juni 2011
Verslag gelezen: 635
Totaal aantal bezoekers 219428

Voorgaande reizen:

01 Mei 2015 - 01 Januari 2019

Chemin d’Assise started from Taizé

18 Maart 2013 - 11 September 2013

On my way to / Op pad naar Santiago in 2013

10 September 2012 - 28 September 2012

Mijn eerste stappen naar Santiago in 2012

07 Juli 2012 - 08 Juli 2012

50ste Kennedymars 80 km

24 Maart 2012 - 03 April 2012

Mijn Pelgrimstocht 2012

Landen bezocht: