Spaubeek -> Ubachsberg - Reisverslag uit Ubachsberg, Nederland van hans hike - WaarBenJij.nu Spaubeek -> Ubachsberg - Reisverslag uit Ubachsberg, Nederland van hans hike - WaarBenJij.nu

Spaubeek -> Ubachsberg

Door: hans2hike

Blijf op de hoogte en volg hans

27 Maart 2012 | Nederland, Ubachsberg

Dinsdag 27 maart: Het leven van een pelgrim is zwaar. :)
Na al lang onderweg te zijn, geniet ik nu heerlijk in Voerendaal van een soepje, eten en een Wieckse Witte. In het zonnetje. Nog maar 6 km van Ubachsberg, mijn laatste stop voor Simpelveld, dus ik heb geen haast, en relax tussen de andere terras zonne-aanbidders.

Vanmorgen werd ik weer koninklijk gewekt door de vogels. Bij de familie Vis net buiten Spaubeek. Een bijzondere ontmoeting had ik met Hennie uit Zuid-Laren die al 2,5 week onderweg is, en doorgaat naar Santiago en Finistere. Inspirerend! Apart hoe snel je elkaar begrijpt, en dat ons pad hier kruist. En toch scheiden onze wegen weer. Bon camino Hennie! Nu is zij onderweg door Belgie/Frankrijk naar het zuiden. Een ontroerend afscheid en een hoogtepunt van mijn tocht.

Genietend van het landschap en de vogels vertrek ik vanuit Spaubeek. Foto's makend loop ik verder. Ineens voel ik dat mijn handen zo leeg zijn. Dom, stokken vergeten. :)
Dus snel terug en maar weer op pad. Lopend onderweg zijn wordt al een normale bezigheid. De kadans van het lopen maakt veel los. Het ene moment overvallen emoties je totaal op een stille eindeloos ogende weg. En even later geniet je weer van de natuur. Wonderlijk!

ALL PHOTO's of the day:
https://plus.google.com/photos/111187410918392986416/albums/5730125943491553377

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

hans

Stap voor stap ... tocht voor tocht ... op weg naar Santiago, Assisi ... My camino to Santiago de Compostella & Assisi. Bereikbaar via mijn bekende email of als je mij nog niet kent via hans2hike@gmail.com

Actief sinds 15 Juni 2011
Verslag gelezen: 431
Totaal aantal bezoekers 219502

Voorgaande reizen:

01 Mei 2015 - 01 Januari 2019

Chemin d’Assise started from Taizé

18 Maart 2013 - 11 September 2013

On my way to / Op pad naar Santiago in 2013

10 September 2012 - 28 September 2012

Mijn eerste stappen naar Santiago in 2012

07 Juli 2012 - 08 Juli 2012

50ste Kennedymars 80 km

24 Maart 2012 - 03 April 2012

Mijn Pelgrimstocht 2012

Landen bezocht: