Het Jabikspaad zit erop - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van hans hike - WaarBenJij.nu Het Jabikspaad zit erop - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van hans hike - WaarBenJij.nu

Het Jabikspaad zit erop

Door: hans2hike

Blijf op de hoogte en volg hans

18 September 2012 | Nederland, Zwolle

Vandaag het eindpunt bereikt in Hasselt van het Jabikspaad. Verder gelopen tot Zwolle over de hierna volgende Jacobs route's naar het zuiden.
Bij het ontbijt een gezellig echtpaar ontmoet uit Joure op de fiets.
Op weg met veel regen, lastig om slaapplek te vinden. Dominicaner klooster ook nog geprobeerd, maar pas na 10 pogingen succes op een boerderij.
Aan het eind van mijn tocht enorm bemoedigd door drie vrouwen die mijn Jacobsschelp en einddoel herkende. Eerst een oma met kleinkind die mij aansprak. Toen daarna Maria die ons naar de overkant bracht met het fiets voet veer. En een stukje verderop Marianne die zelf pelgrimstochten gelopen had. Mooie ervaring.

.....

• 18 September 2012 - 21:31

Anja:

Hoi Hans,

We lezen iedere dag je reisverslag en willen je vanuit Nijmegen de hartelijke groeten doen.
    We zijn benieuwd naar je verhalen.
    Fijn dat de kinderen gister geweest zijn .

lieve groeten van ons allemaal,
    Anja

• 19 September 2012 - 07:56

Jet:

Wat heerlijk zo'n ontmoeting met kleinkind. Dat maakt vast dat het lopen weer lichter wordt.
    Ik lees dat je moeite had met het vinden van een slaapplek in Zwolle. Daar had ik nog wel een aantal gastgezinnen voor je geweten. Mocht je op de route nog vaker plekken nodig hebben dan kun je me altijd mailen/bellen. Wie weet kan ik je helpen.

Loop ze vandaag.

• 08 Oktober 2012 - 18:56

Hans 2 Hike:

Kostbare ontmoeting met Hadassah. Ontroerend :)