Genieten van stilte en natuur - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van hans hike - WaarBenJij.nu Genieten van stilte en natuur - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van hans hike - WaarBenJij.nu

Genieten van stilte en natuur

Door: hans2hike

Blijf op de hoogte en volg hans

26 September 2012 | Nederland, Nijmegen

.
Onder de indruk van een bijzondere tijd bij de Clarissen zusters trek ik Nijmegen uit. Nog nagenietend van de stilte, rust en diensten daar. En ook mooie gesprekken. De dagen ervoor ben ik warm ontvangen door familie na eerst intens genoten te hebben van de uitgestrekte, op en neer gaande natuur in het Posbank gebied bij Velp.

Nu bezig met mijn laatste wandeldagen van deze tocht.
Pauzerend in een groot heuvelachtig bos bij Groesbeek. Nog een klein stukje Pieterpad en dan loop ik door naar huis. Overnachtingen langs het verdere Pieterpad zijn tot mijn verrassing nog steeds in September volgeboekt.
Dus nu verder en flexibel blijven met deze mooie tekst in gedachten:

In alles zijt Gij
God-met-ons
In licht, in duisternis
In leven, in dood
Met u gaan wij
de dag tegemoet!

......

  • 28 September 2012 - 07:32

    Jet:

    hoi Hans,

    Whaw, je bent alweer Nijmegen uit. Wat een afstand heb je al gelopen. Respect! Heel veel succes met de laatste loodjes naar huis. Mocht je in de buurt zijn dan ben je van harte welkom!

    Goede loopdag toegewenst.
    Jet

  • 29 September 2012 - 19:53

    Jeanny:

    Hoi Hans,
    knap gedaan, leuk om zo je wandeling te volgen.
    groetjes

  • 08 Oktober 2012 - 18:49

    Hans 2 Hike:

    Dank .. stap voor stap doorgaan ... dan kom je uiteindelijk toch verbazend verweg :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

hans

Stap voor stap ... tocht voor tocht ... op weg naar Santiago, Assisi ... My camino to Santiago de Compostella & Assisi. Bereikbaar via mijn bekende email of als je mij nog niet kent via hans2hike@gmail.com

Actief sinds 15 Juni 2011
Verslag gelezen: 885
Totaal aantal bezoekers 219410

Voorgaande reizen:

01 Mei 2015 - 01 Januari 2019

Chemin d’Assise started from Taizé

18 Maart 2013 - 11 September 2013

On my way to / Op pad naar Santiago in 2013

10 September 2012 - 28 September 2012

Mijn eerste stappen naar Santiago in 2012

07 Juli 2012 - 08 Juli 2012

50ste Kennedymars 80 km

24 Maart 2012 - 03 April 2012

Mijn Pelgrimstocht 2012

Landen bezocht: