Hoe God terug kwam in Jorwert - Reisverslag uit Jorwerd, Nederland van hans hike - WaarBenJij.nu Hoe God terug kwam in Jorwert - Reisverslag uit Jorwerd, Nederland van hans hike - WaarBenJij.nu

Hoe God terug kwam in Jorwert

Door: hans2hike

Blijf op de hoogte en volg hans

12 September 2012 | Nederland, Jorwerd

Prachtig om na uren zwoegen met een te zware rugzak, ik Sietske ineens tegenkwam in het mooie Fryslân op weg naar Jorwert. Heerlijk kopje thee gedronken in het zonnetje. Daarna nog even door het grasland en heerlijk over uitdagende hekjes geklommen. Wat nog lukte voor deze pelgrim :)

Sietske en Hinne openen hier binnenkort het eerste Protestantse klooster,
om te ontsnappen uit het vaak te drukke leven. Een bijzonder project in Jorwert.

Heerlijk genoten van het weerzien, de gastvrijheid en herinneringen opgehaald aan onze vastenaktie pelgrimstocht. Waar ik mooie nieuwe vrienden heb leren kennen.
Besloten om 2,5 kilo achter te laten zoals ook mijn tent. Ik leer veel onderweg.
Weer wat wijzer en lichter ga ik verder op pad naar het zuiden.

.....

• 13 September 2012 - 09:21

Henk:

Hi Hans,
    Realisme wint het van idealisme? ;-)

• 13 September 2012 - 16:56

Hermien:

Hi Hans,
    Wat leuk om Sietske op de foto terug te zien! Nu heb ik nog meer zin om in november met een groep pelgrims van de vastenaktietocht haar kant op te gaan. :-)
    Geniet daar nog. En vergeet niet, met al dat zwoegen om zo nu en dan naar boven te kijken. Figuurlijk, maar ook letterlijk...prachtige wolken!!!
    Groetjes Hermien

• 13 September 2012 - 22:11

Hans 2 Hike:

Realisme gaat hier samen met idealisme :)
    Alleen wil ik misschien wat teveel tegelijk

Leuk om bij Sietske en Hinne te zijn
    en prachtige wolken boven mij
    Er volgen nog meer foto's .
    Maar de mobiele techniek laat het een beetje afweten :)