Hoe God terug kwam in Jorwert - Reisverslag uit Jorwerd, Nederland van hans hike - WaarBenJij.nu Hoe God terug kwam in Jorwert - Reisverslag uit Jorwerd, Nederland van hans hike - WaarBenJij.nu

Hoe God terug kwam in Jorwert

Door: hans2hike

Blijf op de hoogte en volg hans

12 September 2012 | Nederland, Jorwerd

.
Prachtig om na uren zwoegen met een te zware rugzak, ik Sietske ineens tegenkwam in het mooie Fryslân op weg naar Jorwert. Heerlijk kopje thee gedronken in het zonnetje. Daarna nog even door het grasland en heerlijk over uitdagende hekjes geklommen. Wat nog lukte voor deze pelgrim :)

Sietske en Hinne openen hier binnenkort het eerste Protestantse klooster,
om te ontsnappen uit het vaak te drukke leven. Een bijzonder project in Jorwert.
http://nijkleaster.frl

Heerlijk genoten van het weerzien, de gastvrijheid en herinneringen opgehaald aan onze vastenaktie pelgrimstocht. Waar ik mooie nieuwe vrienden heb leren kennen.
Besloten om 2,5 kilo achter te laten zoals ook mijn tent. Ik leer veel onderweg.
Weer wat wijzer en lichter ga ik verder op pad naar het zuiden.

.....

  • 13 September 2012 - 09:21

    Henk:

    Hi Hans,
    Realisme wint het van idealisme? ;-)

  • 13 September 2012 - 16:56

    Hermien:

    Hi Hans,
    Wat leuk om Sietske op de foto terug te zien! Nu heb ik nog meer zin om in november met een groep pelgrims van de vastenaktietocht haar kant op te gaan. :-)
    Geniet daar nog. En vergeet niet, met al dat zwoegen om zo nu en dan naar boven te kijken. Figuurlijk, maar ook letterlijk...prachtige wolken!!!
    Groetjes Hermien

  • 13 September 2012 - 22:11

    Hans 2 Hike:

    Realisme gaat hier samen met idealisme :)
    Alleen wil ik misschien wat teveel tegelijk

    Leuk om bij Sietske en Hinne te zijn
    en prachtige wolken boven mij
    Er volgen nog meer foto's .
    Maar de mobiele techniek laat het een beetje afweten :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

hans

Stap voor stap ... tocht voor tocht ... op weg naar Santiago, Assisi ... My camino to Santiago de Compostella & Assisi. Bereikbaar via mijn bekende email of als je mij nog niet kent via hans2hike@gmail.com

Actief sinds 15 Juni 2011
Verslag gelezen: 441
Totaal aantal bezoekers 219504

Voorgaande reizen:

01 Mei 2015 - 01 Januari 2019

Chemin d’Assise started from Taizé

18 Maart 2013 - 11 September 2013

On my way to / Op pad naar Santiago in 2013

10 September 2012 - 28 September 2012

Mijn eerste stappen naar Santiago in 2012

07 Juli 2012 - 08 Juli 2012

50ste Kennedymars 80 km

24 Maart 2012 - 03 April 2012

Mijn Pelgrimstocht 2012

Landen bezocht: